Майстер-клас

План роботи

майстер-класу вчителя історії Білоцерківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 18

Полтавцева Геннадія Олександровича

 Проблема:  «Використання елементів дистанційного навчання  на уроках історії»

 Актуальність проблеми.

Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій суттєво впливають на розвиток освітніх педагогічних систем. Цей розвиток нині, передусім, пов’язаний із дослідженням і впровадженням сучасних дистанційних навчальних технологій, що підтримують змішане навчання. На жаль, ці новації поки що не знайшли належного застосування в освітній практиці середньої школи через їх недостатнє вивчення, визначення шляхів їх практичного застосування. Як використовувати технології дистанційного навчання із зазначеною специфікою і що для цього треба зробити? Які організаційні структури мають реалізувати дистанційну форму навчання і як це зробити? Ці питання на часі й помітно стримують ефективне застосування цієї перспективної форми навчання в середній школі.

 Мета майстер-класу:

1. Розробка та впровадження навчально-методичного комплексу дистанційного навчання, що дозволяє забезпечити освоєння і реалізацію освітньої програми;

2. Розробка методичних рекомендацій для педагогів з використання дистанційних освітніх технологій в освітньому процесі.

 Зміст роботи

Вересень                                                  I заняття    

  • Відкриття майстер-класу. Формулювання проблеми. Визначення мети  діяльності.

1.    Теоретична частина. «Що таке дистанційне навчання?»

2.    Методичний діалог «Використання дистанційних методів навчання на уроках історії».

Листопад                                          ІІ заняття

1.    Методологія організації персонального сайту вчителя2.    Методичний діалог « Обговорення прийомів і методів ведення уроків з використанням елементів дистанційного навчання»

 Січень                                              ІІІ заняття

1.    Організація обміну інформацією між учнем і викладачем

2.    Методичний діалог « Обговорення прийомів і методів ведення уроків з використанням елементів дистанційного навчання»

 Квітень                                           IV заняття

1.   Підбиття підсумків роботи. Рефлексія учасників майстер-класу щодо використання ними отриманих знань і вмінь

2.   Захист учасниками майстер-класу створених ними моделей